Home » Puur mindset academy Review

Puur mindset academy Review

Leestijd: 7 minuten

Een groot deel van de werkende bevolking is niet tevreden met zijn huidige baan, wat direct gevolgen heeft voor hun privéleven. Het e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf van de Puur Mindset Academy belooft daar het antwoord op te hebben: een andere mindset. Jerik van Nuenen zegt dat met een andere mindset je het mooiste leven kunt leven. In deze review bekijken we of hij ook daadwerkelijk zijn beloftes nakomt.

Wat wordt bedoeld met mindset

mindsetDe term mindset kom je op dit moment overal tegen. Het is een ideaal om de juiste mindset te hebben en daarmee je leven in de juiste richting te zetten. Maar wat is dat eigenlijk, de juiste mindset en waar bestaat het uit? Je mindset wordt bepaald door een aantal factoren, waarmee je de beslist hoe je handelt en die bepalen hoe je je voelt over de wereld om je heen. Het is een soort filter van gedrag en aannames, die jouw kijk op jezelf en je omgeving kleuren. Je mindset ontstaat uit een combinatie van:

• Je persoonlijke waarden en welke daarin belangrijker zijn dan anderen
  • Je overtuigingen over hoe de wereld in elkaar moet zitten en hoe jij zelf behoort te handelen
  • Welke associaties je maakt bij wat je meemaakt
  • En welke gedachtes je daar bij hebt

Heb je de juiste mindset, dan voelt het leven makkelijk, neem je de juiste keuzes en de juiste actie om tot jouw doel te komen. Maar gaat het leven niet zoals je wilt, dan is een van de manieren om je mindset te veranderen NLP, of wel Neuro-Linguistic Programming. Dit is een manier van aanpak die je helpt je gedachtes te begrijpen en met die kennis je manier van handelen te veranderen. Ook de invloed van de mensen om je heen moet je niet onderschatten. Om je mindset te veranderen is het daarom belangrijk je te omgeven met mensen die doen wat jij graag wilt doen, dus kies je invloeden wijs. Of de Puur Mindset Academy wel de juiste invloed is op je mindset, dat bekijken we in deze review.

Koop Puur Mindset Academy nu met 50% korting

Voor wie is cursus Puur Mindset Academy

Werk je op een 9 tot 5 baan en weet je eigenlijk wel dat dat het niet is? Gaat het leven steeds in een richting die je niet wilt? Heb je problemen in je relaties? Dan kan het zijn dat je niet de juiste mindset hebt. Wil je de beste versie van jezelf worden, een leven leven dat je leuk vindt, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Dan is het e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf misschien wel wat je zoekt.

De schrijver achter het e-boek

Puur Mindset Academy Jerik van NuenenJerik van Nuenen is de oprichter van Puur Mindset Academy en de schrijver van het e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf. Hij beschrijft zichzelf als een levenskunstenaar die elke dag zijn mooiste leven leeft. In zijn ogen heeft dat allemaal te maken met de juiste mindset, jouw manier van denken, communiceren en keuzes maken. 25 jaar lang is hij een veel gezochte DJ geweest. Hij werkte in het binnen- en het buitenland, maar voelde zich niet helemaal happy in zijn leven. Hij wilde zijn leven positiever leven en zocht uit hoe hij dat kon verwezenlijken.

Hij volgde online cursussen en trainingen, bezocht webinars en onderzocht het gedrag van succesvolle mensen over de hele wereld zoals. Vanwege Corona kwam het werk als DJ stil te liggen, voor Jerik de aanwijzing dat het tijd was om zijn eigen e-boek te schrijven en de Puur Mindset Academy op te zetten. Zijn doel met het e-boek en de Academy is anderen te helpen het beste leven te leven dat mogelijk is. Zijn focus ligt daarbij op het herprogrammeren van gedachtes die je niet helpen naar die van succesvolle mensen. Zodat ook jij de goede keuzes maakt en de beste actie neemt om je doel, een beter leven, te bereiken.

Wat je krijgt van Jerik

De cursus bestaat uit het e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf. In het boek vind je verschillende opdrachten tot zelfreflectie, informatie en persoonlijke verhalen van Jerik. Het boek heeft 33 hoofdstukken verdeeld over 94 pagina’s. Elk hoofdstuk bespreekt een aspect van de juiste mindset en geeft je tips over wat je zelf kunt veranderen. De 33 hoofdstukken zijn als volgt.Puur Mindse tAcademy

• 1. Volg je passie
  • 2. De kwaliteit van je communicatie
  • 3. De kracht van goede vragen
  • 4. Tijd is kostbaar
  • 5. Waan van de dag
  • 6. Money Mindset
  • 7. Over geluk gesproken
  • 8. Geluk en je overtuigingen
  • 9. Meest voorkomende oorzaken van mislukkingen
  • 10. De juiste mensen om je heen
  • 11. Angst overwinnen
  • 12. Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt
  • 13. Welke mindset heb jij?
  • 14. Je bent wat je denkt
  • 15. Hoe kun je meerdimensionaal denken
  • 16. Positieve affirmaties
  • 17. Waarom beslissingen maken zo moeilijk is
  • 18. Mindfulness
  • 19. De wet van aantrekkingskracht
  • 20. Gezondheid
  • 21. Wees dankbaar
  • 22. Ochtendritueel
  • 24. Lach naar het leven
  • 25. Hoe omgaan met het verleden
  • 26. Nooit meer zorgen en stress
  • 27. Maak fouten
  • 28. Stap uit je comfortzone
  • 29. Mijn 7 stappen voor succes
  • 30. Mijn 10 favoriete citaten van Tony Robbins
  • 31. Visualiseer je ideale leven
  • 32. 10 keuzes waar je over 10 jaar spijt van hebt
  • 33. Het Belang van het hebben van een goede mentor

Bonussen

Zoals het hoort bij een digitaal product, geeft Jerik je ook nog een aantal bonussen.

• 22 Tips voor geluk, waarin hij je nog meer inzicht krijgt over geluk.
  • 20 mindset life hacks, met deze hacks werk je aan je eigen ontwikkeling en doorloop je de veranderingen stukken sneller.
  • 150 goede inspiratievragen voor inzicht in jezelf, deze bonus geeft je een duidelijk inzicht over je eigen gedachtes en aannames, waarna je die makkelijker kunt vervangen met betere.
  • Toegang tot een besloten Facebook groep, waarin je andere cursisten ontmoet en nog meer tips en informatie vindt.
  • Gratis Zoom coachingscall van 1 uur met Jerik, samen onderzoek je waar je nu staat en waar je graag heen wilt met de cursus. Hij geeft je tips om zo snel mogelijk je doel te bereiken.

Wat Jerik je belooft

Het word je meteen duidelijk als je de website bekijkt, Jerik belooft je dat je de beste versie van jezelf wordt. Hij leert je je leven te verbeteren door je mindset te veranderen naar die van succesvolle mensen. Hij leert je hoe je een positieve mindset krijgt en anders kunt gaan denken. Hij geeft je inzicht in waar je naartoe wilt in het leven en helpt je door jouw communicatie te verbeteren en betere beslissingen te leren maken. Zo, belooft hij, leef je jouw mooiste leven.

Maar krijg je dat ook?

Direct na je bestelling krijg je via de mail het e-boek in Pdf-formaat naar je toegestuurd. Ook vind je op de inlogpagina de bonussen. Ondanks dat er op de website even een audioboek wordt genoemd, is het dus wel degelijk een boek wat je moet lezen. De schrijfstijl van Jerik is makkelijk te volgen en duidelijk. De lay-out is netjes, mooi uitgevoerd en komt rustig over. De hoofdstukken bespreken uitgebreid de onderwerpen en nemen je stap voor stap verder in het proces van het veranderen van je mindset. De tips en oefeningen die je van Jerik krijgt helpen je beter inzicht te krijgen in je eigen denken en doen. Ze zijn zo in je leven inpasbaar en je hele leven bruikbaar. Een boek dus wat je steeds weer er even bij kunt pakken om je kennis op te frissen of een probleem met andere ogen te bekijken.

Werken aan jezelf

Het e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf is een online cursus. Naast de 1 uur durende zoon call met Jerik, moet je alles verder zelf doen. Zet je je niet in, doe je de oefeningen niet of geloof je niet in het veranderen van je mindset, dan kun je deze cursus beter links laten liggen. Sta je ervoor open, wil je aan de slag met jezelf en heb je daar de tijd en inzet voor, dan kun je heel veel uit dit e-boek halen. Met de tips van Jerik is het wel degelijk mogelijk positief je mindset te veranderen en jouw mooiste leven leven.

Wat andere cursisten zeggen

Op de website van Jerik vinden we een aantal positieve opmerkingen van andere kopers. Ze geven aan dat vooral de combinatie van voorbeelden, feiten en inzichten hun helpen om grote stappen vooruit te maken. Het feit dat Jerik zelf voor veel uitdagingen heeft gestaan en van alles heeft meegemaakt, geeft de cursisten hoop en het uitzicht dat ook zij een beter leven kunnen krijgen met zijn methode. Doordat Jerik zelf zijn eigen methode heeft toegepast, krijg je praktische informatie en oefeningen die ook echt werken.

Wat wij van het e-boek vinden

Puur Mindset Academy boekHet e-boek Word De Beste Versie Van Jezelf koop je voor 37,50 euro. Daarnaast krijg je ook nog eens 3 bonusboeken en een zoom call met Jerik. Alles bij elkaar is het een zeer volledig pakket. De bonussen zijn een goede aanvulling op het e-boek en helpen je nog eens extra dat mooie leven te bereiken. Met de aankoop van dit pakket heb je alles in huis om de kwaliteit van jouw leven te verbeteren.

Volledig

Wij zijn positief verrast door het uitgebreide aantal hoofdstukken. Het lijkt alsof je veel moet lezen, maar je mindset is gebaseerd op een groot scala aan facetten. Zo bespreekt Jerik mindfulness, positief denken en dankbaarheid. Dat klinkt misschien zweverig, maar zijn belangrijk op weg naar een meer positieve mindset. Ook leren fouten maken en visualiseren van het leven dat je wilt, zijn belangrijke eigenschappen voor een succesvol leven.

7 stappen

In een van de laatste hoofdstukken bespreekt Jerik zijn 7 stappenplan. Wil je dat de technieken echt werken en je mindset veranderen, dan is het van belang dat je deze 7 stappen stuk voor stuk doorloopt. Deze stappen zijn de manier waarop je de opgedane kennis uit het boek in praktijk brengt.

Leest zo weg

De opbouw van het boek is duidelijk, je wordt stap voor stap dieper in de materie geleidt, tot je op een bepaald punt ontdekt wat je huidige mindset is. Daarna kun je aanpassingen aanbrengen met de tips en praktische info die Jerik je geeft. Het boek spreekt eigenlijk voor zich, is makkelijk toe te passen in je huidige situatie en geeft je dan ook alle mogelijkheden om de beste versie van jezelf te worden. Ben je toe aan verandering en wil je je inzetten voor een betere jou, twijfel dan niet langer, bestel het e-boek en leef je mooiste leven.

Veelgestelde vragen

Wat kost de Puur Mindset Academy?

Het kost eenmalig € 37,50 en je hebt levenslang toegang, als er updates zijn ontvang je een nieuwe versie.