Home » Bewegen & Fitness » Fitness en bewegen voor thuis » Droog Trainen Protocol Vrouwen Review en tips

Droog Trainen Protocol Vrouwen Review en tips

Leestijd: 10 minuten

Wil je door droog trainen het vetpercentage in je lichaam verlagen en vraag je je af of het Droog Trainen Protocol Vrouwen van de Droog Trainen Academie wat voor je is? Dan geef ik je hier mijn mening over dit programma zodat je een overwogen keuze kunt maken.

Droog trainen als vrouw

fitness vrouw droogtrainenVeel vrouwen willen graag een strak lichaam maar hoe krijg je dat? Sommige vrouwen zoeken het in de cardiohoek, of ze blijven steeds groepslessen volgen. Een goede combinatie van cardio en krachttraining is beter. Om optimaal resultaat te behalen zul je ook met gewichten aan de slag moeten.

Cardio zorgt er voor dat je uithoudingsvermogen vergroot wordt en het verbetert je algemene conditie. Je verbrand hiermee vet. Maar met cardio ontwikkel je je spieren niet, daarvoor moet je aan krachttraining doen. Je kunt ook aan droog trainen gaan doen.

Wat is droog trainen

Maar eerst leggen we uit wat droog trainen ook alweer is. Droog trainen of ‘cutten’ is het verlagen van het vetpercentage in je lichaam, zonder spiermassa te verliezen. Dit doe je door veel spieroefeningen te doen en de juiste voeding te eten. Je spieren worden sterker en door het lagere vetgehalte zie je de spiermassa door je huid heen en zit je letterlijk strakker in je vel.

Droog trainen en voeding

Bij droog trainen moet je dus de juiste voeding gebruiken anders werkt het niet. Maar de vraag is dan wat kun je wel eten en wat niet? Want je wilt wel afvallen maar geen spiermassa verliezen. Als je toch spiermassa verliest moet je weer opnieuw beginnen. Gelukkig wordt bij het Droog Trainen Protocol Vrouwen daar uitgebreid aandacht aan besteed en krijg je voedingsschema’s.

Het is belangrijk dat je minder calorieën binnen krijgt dan je verbruikt. Meestal raad men aan om 10 tot 20 procent minder te gebruiken dan normaal. Als je nog minder calorieën binnen krijgt gaat je lichaam je spiermassa gebruiken en dat is nu net niet te bedoeling. Dus je moet wel minder calorieën nemen maar ook weer niet te weinig.

Eiwitten

Terwijl je afvalt moet je spiermassa gelijk blijven, daarvoor moet je genoeg eiwitten nemen. Eigenlijk zelfs nog iets meer dan normaal. Men zegt wel dat je 2 gram eiwit moet eten op iedere kilo die je weegt.

Eiwitten zitten onder andere in kip, vis, rundvlees, magere kwark en natuurlijk in eiwit shakes. Als je vegetariër bent of veganiste kun je kiezen voor plantaardige eiwit shakes.

Vezels en koolhydraten

goede koolhydratenNaast eiwitten moet je ook genoeg vezels nemen, anders kun je een hongergevoel krijgen. Vezels zitten in fruit, groente en in volkoren producten.

Ook koolhydraten zijn belangrijk. Er zijn twee soorten koolhydraten, je hebt snelle koolhydraten en langzame koolhydraten. Snelle koolhydraten verbranden, zoals de naam al zegt, snel, deze geven je weinig energie, deze moet je dus vermijden.

Langzame koolhydraten worden langzaam in het lichaam opgenomen. Dat betekent dat je lichaam lang kan teren hier op. Je vindt langzame koolhydraten in onder andere peulvruchten, aardappels, volkoren pasta en volkoren brood.

Vetten

Men zegt wel eens dat je vetten moet vermijden omdat je daar dik van zou worden. Maar het is juist belangrijk dat je gezonde vetten neemt. Voor ons lichaam zijn vetten een belangrijke voedingsstof. Er zijn twee soorten vetten namelijk verzadigde en onverzadigde. Verzadigde vetten zitten in onder andere kaas, vlees en boter. Ze zijn niet slecht maar je moet er niet teveel van nemen.

Onverzadigde vetten mag je meer eten dan verzadigde vetten, ongeveer 4 keer zo veel. Onverzadigde vetten zijn voor ons lichaam belangrijk maar je moet er ook weer niet te veel van eten. Het advies is meestal 1 gram per kilo dat je weegt. Goede vetten zitten bijvoorbeeld in vis, eieren en noten.

Er zijn ook bepaalde vetten die je helemaal niet moet nemen, deze worden transvetten genoemd. Deze vetten zitten onder andere in fast food, gebak, kant-en-klare producten, chips en koek.

Genoeg water drinken

Dan nog een laatste punt waar je op moet letten wat je voeding betreft tijdens het droog trainen, namelijk drink genoeg water. Als je te weinig water drinkt voel je je niet goed en gaat je lichaam minder presteren. Als richtlijn wordt meestal 2 liter per dag gebruikt maar tijdens het droog trainen kan je beter voor wat meer gaan, zo’n 3 liter per dag.

Tips voor droog training vrouwen

workout thuisHier nog een aantal tips voor als je als vrouw gaat droog trainen. Je hebt naast een goed voedingsschema ook een goed schema nodig voor de krachttraining.

Het is belangrijk dat je iedere dag goed beweegt, een combinatie van krachttraining en cardio werkt dan goed. Maar je kunt je bij droog trainen het beste eerst op krachttrainen focussen. Gebruik tijdens de krachttraining niet te lichte gewichten. Sommige vrouwen denken dat ze dan meer resultaat behalen maar met zwaardere gewichten gaat het juist sneller. Je lichaam vraagt dan om meer spierweefsel en dat zorgt er weer voor dat je sneller droog wordt.

Gebruik oefeningen waarbij je meerdere spieren gebruikt. Deze oefeningen verbruiken veel energie.

Hoe kan ik droog trainen als vrouw?

Droog trainen is niet zo makkelijk als je dat allemaal zelf moet doen, daarom kun je beter wat hulp zoeken. De online training Droog Trainen Protocol Vrouwen is zo’n hulpmiddel. Je wordt dan intensief begeleid bij alles wat je doet. Je krijgt hierbij ook schema’s waar je je aan moet houden.

Veel vrouwen hebben moeite bij het droog trainen en daar speelt het Droog Trainen Protocol Vrouwen op in. Dit programma van de Droog Trainen Academie is speciaal ontwikkeld om vrouwen te helpen. Het programma richt zich op vrouwen omdat die een andere spieropbouw hebben dan mannen. Er is overigens ook een versie voor de mannen.

Dit programma bevat veel informatie en er worden heel goede resultaten mee behaald.
Ik zal je nu meer vertellen over dit droog trainen programma.

Wie zijn de Droog Trainen Academie

Henri en RinusHet Droog Trainen Protocol is ontwikkeld door de Droog Trainen Academie. Deze academie is opgericht door Henry van Es en hij werkt samen met de coach Rinus. Vanaf 2013 helpen zij mannen en vrouwen hun droomlichaam te verwezenlijken met droog trainen. Op hun website vind je naast het protocol nog andere producten, zoals het Home Workout Protocol en het Spiermassa Protocol.

Op hun blog plaatsen ze wekelijks tips en informatie over droog trainen. Henry is een ex-marinier en dat zie je terug in zijn programma’s. Ze zijn strikt en vragen je volledige inzet, maar naast de nadruk op krachttraining en voeding, bieden de protocollen je ook informatie voor een positieve verandering in levenshouding.

Koop het Droog Trainen Protocol Vrouwen nu met korting

Koop het Droog Trainen Protocol Vrouwen nu met korting

Voor wie is het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Als je een strak lichaam wilt, je graag je spieren toont en daarnaast ook een gezonde levensstijl wilt aannemen, dan is het Droog Trainen Protocol Vrouwen iets voor jou. Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is ontwikkeld voor vrouwen die hard willen werken aan hun doelen en zich 100% inzetten om het protocol 8 tot 16 weken te volgen.

Het programma vraagt je volledige inzet en het strikt volgen van de schema’s. Deze zijn ingedeeld in 3 fases en daardoor ook geschikt voor beginners. De schema’s vragen 3 tot 5 dagen een bezoek aan de sportschool of 4 dagen het doen van oefeningen thuis.

Waaruit bestaat het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Het pakket bestaat uit een e-boek van 70 pagina’s vol tips, advies en motivatie. De Droog Trainen Academie vindt de mentale gesteldheid belangrijk en geeft daar veel aandacht aan.

In het e-boek vind je daarom een hoop informatie die je in andere programma’s niet tegenkomt, inzicht is immers de sleutel tot succes. Het protocol biedt je een volledig begeleid programma en bestaat uit 3 onderdelen:

  • Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies, waarin je leert welke keuzes je moet maken in voeding. Je leert een voedingsplan te maken dat afgestemd is op jouw lichaam en zijn behoeftes. Maar ook wat je moet doen als het vetverlies stopt en hoe je het vet er blijvend afhoudt.
  • Hoe om te gaan met krachttraining en cardio, waarin je de essentiële kennis aangereikt krijgt over krachttraining en wanneer en hoe je cardio kan inpassen in je schema. Het leert je een balans te zoeken tussen deze twee en meer bewegen in het algemeen.
  • Progressie meten en het plan bijstellen, waarin je leert de juiste data te verzamelen, je vooruitgang te registreren en zo een goed overzicht te hebben voor als het vetverlies een keer stokt. Ook daarvoor vind je tips in dit onderdeel van het protocol.

Ook voor mannen

Er zijn 2 versies van het droog trainen protocol, één voor mannen en één voor vrouwen. Mannen hebben een andere spieropbouw dan vrouwen en moeten zich op een andere manier op voeding en spieren concentreren, daarom trainen mannen anders dan vrouwen. Het verschil zit hem in de oefeningen en de voeding.

Klik hier voor mijn review over droog trainen protocol voor mannen

De bonussen bij Droog Trainen Protocol Vrouwen

droog trainen protocol vrouwenEen goed aanbod heeft natuurlijk ook bonussen in zijn pakket. De Droog Trainen Academie geeft je bij het Droog Trainen Protocol Vrouwen 3 bonussen, die je goed kunt gebruiken tijdens het volgen van het programma.

  • Macrocalculator. Dit is een Excel-bestand waarmee je makkelijk de benodigde startwaardes voor jouw persoonlijke voedingsplan kunt berekenen. Onder begeleiding van het e-boek stel je zo zelf je dieet samen en weet je snel hoeveel calorieën, macronutriënten, vetten, koolhydraten en proteïnes je tot je moet nemen voor het beste resultaat.
  • Trainingsschema gym of thuis. Hierin vind je schema’s voor progressieve trainingen voor 3, 4 of 5 dagen per week. Ze gaan uit van het principe progresive overload en zijn opgebouwd in 3 fases. Alles is voor je uitgedacht, het enige wat jij moet doen is de schema’s volgen en hard trainen. Er is ook een schema van 4 dagen thuistraining voor als je liever thuis aan de slag gaat.
  • Toegang tot de Facebook supportgroep. Omdat je het protocol in je eentje doet, is het fijn een supportgroep te hebben, waarin je gelijkgestemden vind, waar je je vragen kunt stellen en je vooruitgang kunt delen.

Krijg je wat wordt beloofd

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen kost normaal 292 euro maar er is nu een kortingsactie waardoor  je maar 67 euro betaald. De Droog Trainen Academie geeft je ook nog een 90 dagen niet goed geld terug garantie.

Via een e-mail die je ontvangt bij het aanmelden krijg je de link naar de ledenpagina waar je het boek en de bonussen kunt downloaden en je dus direct van start kunt gaan. Het e-boek is te openen op verschillende apparaten, dus ook op mobiel, zodat je het altijd bij je hebt.

Als je het protocol strikt volgt, heb je al binnen enkele weken duidelijk resultaat. Door de informatie die je krijgt, snap je ook beter wat er gebeurt, leer je zelfstandig de juiste aanpassingen te maken en zo je levensstijl positief te veranderen. Het pakket ziet er erg verzorgt uit. Door de diepgang weet je dat er goed is nagedacht over het protocol en dat je in goede handen bent bij de Droog Trainen Academie.

Ervaringen met het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Zelf heb ik goede ervaringen met het Droog Trainen Protocol Vrouwen maar ervaart iedereen dat zo? Ik ben op zoek gegaan naar ervaringen en reviews. Als je iets online koopt wil je eerst weten of het wel goed is. Dat kan je te weten komen door reviews te lezen van mensen die het al hebben gekocht.

Op het internet en in de Facebookgroep vind je veel recensies, die vooral heel positief zijn. Als er opmerkingen zijn dan gaan die vooral over de veelheid van info die je door moet lezen, wat op zich geen negatief punt is, en het strakke schema dat je moet volgen.

De facebookpagina van de Droog Trainen Academy heeft 54.000 volgers en hun community bestaat uit meer dan 71.000 mensen. Hieraan kun je zien dat men de Droog Trainen Academy vertrouwd. Ze zijn dan ook al jaren actief. Uiteraard staan ze gewoon bij de Kamer van Koophandel ingeschreven.

ervaringen droog trainen protocol vrouwen

Voordelen en nadelen van het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Wat zijn nu precies de voordelen en nadelen van het Droog Trainen Protocol Vrouwen. Je leest in dit artikel veel positieve dingen, dat komt ook omdat we hier op Fitpagina.nl alleen maar producten reviewen waar we zelf helemaal achter staan.

De voordelen:

  • Je kan binnen 3 maanden droog zijn door de efficiënte trainingsmethode
  • Het is een heel compleet pakket wat alles bevat wat je nodig hebt voor het droog trainen.
  • Alles komt aan bod van training tot voeding
  • Voor 67 euro kun je als vrouw een mooi, strak lichaam krijgen en dat is niet duur.

De nadelen:

  • Dit programma doe je zelf in je eigen tempo, je moet er wel bij blijven en het blijven doen, want als het verslapt werkt het niet goed meer.
  • Je moet misschien wat andere kleding gaankopen als je een mooi, strak lichaam hebt.

Onze eindconclusie

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is een makkelijk te volgen programma, waarin alles voor je bedacht is en je veel leert over de verschillende onderdelen van droog trainen en voeding. Er wordt veel uitgelegd, je krijgt veel tips en adviezen.

Het taalgebruik is makkelijk en begrijpelijk, er worden geen moeilijke medische of technische termen gebruikt. Het geheel is van hoge kwaliteit, goed doordacht en met zorg samengesteld, waardoor je het programma met plezier oppakt. Het is hard trainen maar met een duidelijk resultaat in enkele weken.

De Droog Trainen Academie zegt dat het protocol voor elk type lichaam is, maar de vele informatie en het strakke schema wat je precies moet volgen kan voor beginners moeilijk zijn. Daarnaast is het een programma wat je vooral alleen doet.

De prijs vind ik erg goed als je ziet wat je er voor krijgt. 67 euro is dan niet veel, bij een personal trainer zou je veel meer kwijt zijn, daar kost één les al zoveel. Je hebt voor altijd toegang en je ontvangt ook toekomstige updates.

Ook al heb je de toegang tot de Facebookgroep, als je geen maatje hebt die met je mee doet, kan dat een moeilijk zijn voor je motivatie. Toch is het droog trainen protocol vrouwen een perfect programma om jouw droom lichaam te creëren.

Hopelijk heeft deze droog trainen protocol vrouwen review je een goed beeld van het programma gegeven. De normale prijs van dit programma is 292 euro, maar nu is er een kortingsactie waarbij je maar 67 euro betaald, je kan hiervan gebruik maken door op onderstaande knop te klikken.

Koop het Droog Trainen Protocol Vrouwen nu met korting

Koop het Droog Trainen Protocol Vrouwen nu met korting

Veelgestelde vragen

Kan ik korting krijgen op het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Jazeker, je kan nu 75% korting krijgen door het Droog Trainen Protocol Vrouwen via onze site aan te schaffen.

Ontvang ik nog gratis bonussen?

Ja, je ontvangt 3 gratis bonussen, levenslange toegang en alle toekomstige updates gratis.

Ik ben een man, kan ik het Droog Trainen Protocol Vrouwen ook gebruiken?

Ja, er zijn 2 versies van het Droog Trainen Protocol, één voor mannen en één voor vrouwen. Van beide versies staat er een uitgebreide review op fitpagina.nl zodat je kan zien of het wat voor jou is.

 

Onze beoordeling

Droog Trainen Protocol Vrouwen

€ 67,-
9.8

Prijs

10.0/10

Kwalitieit

10.0/10

Support

9.5/10

Voordelen

  • Je kan binnen 3 maanden droog zijn door de efficiënte trainingsmethode
  • Het is een heel compleet pakket wat alles bevat wat je nodig hebt voor het droog trainen.
  • Voor 67 euro kun je als vrouw een mooi, strak lichaam krijgen en dat is niet duur.

Nadelen

  • Dit programma doe je zelf in je eigen tempo, je moet er wel bij blijven en het blijven doen, want als het verslapt werkt het niet goed meer.

Deel dit artikel op social media

Plaats een reactie